تاسیسات استخری UPVC پیمتاش ترکیه
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

پیمتاش ترکیه یکی از انواع برند های تولید کننده لوله و اتصالات است. با توجه به کیفیت بسسیاری خوبی که در زمینه تولید اهن.اع محصولات استخری ارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این برند برای تاسیسات استخری خود استفاده کنند.

ایران از حمله کشور های مصرف کننده و نیز تولید کننده ی لوله و اتصالات پی وی سی است. در گذشته با توجه به عقب ماندگی در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات بسیاری از ایرانی ها از لوله و اتصالات آهنی استفاده می کردند. لوله و اتصالات آهنی مزایای بسیاری برای افراد داشت که باعص می شد که هزینه های تاسیسات بسیار باشد. 

ولی با گذشت زمان و گسترش دانش و فناوری بسیاری از کارخانه جات ایران سعی کردند انواع للوله و اتصالات پلاستیکی را خودشون تولید کنند. از این رو به تولید پرداحتند. ولی قبل شروع داخلی انواع لوله و اتصالاتی یو پی وی سی ایرانی ها از شرکت هایی مثل شرکت پیمتاش ترکیه شروع به وارد کردن به روز ترین لوله و اتصالات شدند. 

در واقع در آن زمان در میان مردم محصولات یو پی وی سی شناخته شده نبوده و استفاده از آن ها فقط محدود به استفاده در صنعت می شد

محصولات نمایندگی پیمتاش ایران

به موجب همین پروژه ، ایران توانست با شرکت پیمتاش ترکیه ارتباط گسترده ای برقرار کند و از آن پس محصولات UPVC را مستقیما از این شرکت خریداری کرده و وارد نماید. و به واسطه ی واردات این محصولات، پارک های آبی دیگری نیز در سراسر ایران ساخته شدند. به گونه ای که امروزه در تمامی مراکز استانهای ایران حداقل یک پارک آبی وجود دارد که تمامی آنها از لوله و اتصالات UPVC استفاده کرده و برند این لوله و اتصالات نیز عمدتا پیمتاش ترکیه بوده است.
بعد از پارک های آبی ، استخرهای خصوصی و سپس استخرهای عمومی بودند که از لوله و اتصالات UPVC استقبال کردند. پس از آن ، مهندسین کشاورزی با این لوله و اتصالات آشنا شدند و به دلیل قابلیت های فراوان این محصولات ، از آن ها در تصفیه خانه ها و سیستم های آبیاری زمین های کشاورزی ، استفاده کردند. سپس این لوله و اتصالات در میان صنایع و کارخانجات جا باز کرده و در کارخانجات مختلف ، به ویژه برای خطوط انتقال مواد شیمیایی و نیز نقاطی که مشکل خوردگی فلزات در سیستم لوله کشی زیاد دیده می شد ، لوله و اتصالات UPVC مورد استفاده واقع شدند.

با توجه به کاربرد های محصولات پیمتاش ترکیه می توان گفت امروزه نق بسیار اساسی در تمام شاخه های صنعت دارند.

برای خرید انواع محصولات پیمتاش ترکیه با قیمت بسیار پایین و کیفیت بالا می توانید وارد سایت فروشگاهی پارسینا تجهیز شوید و اطلاعات لازم را جهت سفارش سازیی انلاین و حضوری کسب کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: